söndag 30 maj 2010

Fullproppad helg!

Ja, denna helg har varit fullproppad med saker!
I Fredags så åkte jag först ner på brandutbildning, PRECIS samma som förra året så höll på att somna!
Förstår inte varför jag och inte min kompis behövde gå :S Lustig det där!
Efter jag varit på brandutbilningen så åkte jag till Däck city som skulle laga bagage- luckan men då hade de bara beställt en gasdämpare då jag skulle ha två :S
Så jag ska dit imorgon igen och jag tänker då inte betala mer för att dom har gjort bort sig!
Efter jag grejat med bakluckan så åkte jag och fikade med Marina och Benitha :)
Trevligt som vanligt, men kände mig stressad då jag skulle hämta Ozzy hos mamma och sedan åka till jobbet innan 14!

Jag hann i allafall och när jag kommer till jobbet så jobbar Eva! ;) Då står det "Svenne"- mat på listan!
Mmm, va gott det var :D
Dagen på jobbet gick väldigt bra, det brukar gå bra när man har trevliga människor runt omkring sig ^^,

När jag kom hem från jobbet bytte jag lite kläder och så åkte vi ner till staden då det var "hela Nybro smakar" eller vad det hette :S
Mycket folk var det då det var öl tält. Vi stannade där ett par timmar och tränade social träning med Ozzy.
Det gick mycket bra :)

I går, lördag, så tog vi oss en tripp till Öland :)
Vi var väl där runt 12- tiden och var inte hemma fören tolv på natten sedan :P
Vi hade jätte mysigt och trevligt på Öland! Alla 3 njöt av havet och vinden :)
När vi lämnade Öland runt halv 5 tiden så åkte vi in till Kalmar då det var black- race. Hade först tänkt åka hem med Ozzy men sen ångrade vi oss när vi såg hur lite tid vi hade på oss :P
Men på blackracet gick det bra där med :)
Är så stolt över våran vovve!
Skött sig ypperligt hela helgen.

Idag har vi varit på morsdag middag hos min mormor, Mathias kunde inte följa med då hans mamma skulle ha morsdag middag i sista stund :/
Får ta och åka upp till mormor en annan dag, jag Mathias och Ozzy :)
Ozzy var med mig hos mormor och mosters hund var också med.
Det gick kanonbra! :D
De låg i varset hörn och sov de sötnosarna!

Denna vecka är det rätt mycket att göra känns det som :S
Måndag: Jobb 7- 14. Ner till stan och däck city
Tisdag: Jobb 7- 12. Besikta bilen 12.30
Onsdag: Städning hemma + tvättning
Torsdag: Lugnt vad jag vet nu kanske träffa Emily? :)
Fredag: Jobb 7- 14
Lördag: Jobb 7- 14. Ljusparty+ grillfest hos oss :D Ni kommer va? ;)
Söndag: Vilo dag!

Kram kram

1 kommentar:

Jennie sa...

Det är jag som ska betala för att få pro så att bilderna syns igen :O

Men bankerna slöar och allt jävlas typ :( tänkte försöka lösa det på bästa sätt för alla så fort som möjligt .