måndag 10 maj 2010

Måndags- lista!

I dag, måndag är jag glad för att ....

♥ Jag har varit ute och gått mycket mer nu och känner mig då piggare!

♥  Mathias har jobbat en vecka och allt har gått kanon.

♥ Jag har gått upp tidigt varje dag förutom lördag och Söndag :)

♥ Jag ska ringa på ett nytt jobb (hon är väldigt svår att få tag på). :D <3
♥ Håller väldigt bra ordning här hemma nu, duktiga jag!

♥ Jag hade en underbar Tisdag med Jennie i Kalmar, måste göras om!

♥ Jag hade en underbar Lördag med min lillasyster i Kalmar på Bion "Draktränaren".

♥ Ozzy har fått en kompis som han leker med på våra långpromenader!

♥  Jag älskar min vackra Sambo och VÅRAN underbara hund mer än något annat <3 Ni gör mitt liv!

Gör ni med en måndagslista och skriv sedan till Jennyn så blir vi kanske ännu fler denna veckan? :)


3 kommentarer:

Agnes sa...

Alltid lika kul att läsa måndagslistor :)

Jenny sa...

Vad ska du söka för jobb? :)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. sa...

sv: Ja alltså du kör med explorer va? För av någon anledning fungerar inte högerspalten där, min designer ska kolla på dte och försöka lösa det såklart :)