söndag 2 maj 2010

Har fått en utmaning!

Jag fick en rolig utmaning av Agnes som jag nu tänker anta!




Blogg jag läser först:
Jag läser de bloggar jag följer i den ordningen de ligger i :) Äldst inlägg först och nyast sist! ;P

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
Jao, det är väl de där kändis- bloggarna som kissie och kenza m.fl.

Kändisblogg jag följer:
Vilka räknas som kändis- bloggar? Jag följer i alla fall Diana, Gotte och vi, Theans blogg
Mest kända bloggare jag sett IRL:
Har aldrig kollat irl :S Vet faktiskt inte hur man gör ^^,

Första bloggen jag började följa:
Ja, det var ens kompisar man följde i början men efter mina kompisar var det väl Theans blogg
Bloggare jag beundrar och varför:

Det finns många duktiga människor här ute!
Har väl inte direkt någon favorit då det är många jag beundrar :)

Fördelar jag fått tack vare bloggen:
Fördelar med bloggen är väl att man träffar nya människor :)
Det finns sjukt underbara människor ute i Sverige!  <3

Då hatar jag att blogga:

När min sambo sitter bredvid ^^, Vet faktiskt inte varför då han får läsa det jag skriver MEN just när man skriver vill jag inte att folk ska se och skratta åt det jag skriver :P
Det är med jobbigt när man inte har något att skriva. Förstår faktiskt inte varför jag har så många besökare då jag själv tycker att min blogg är ointressant! Vill ha den bättre men just nu med allt jobb så hinns det inte med så mycket med bloggen tyvärr :/

Då älskar jag att blogga:

Jag älskar att blogga när jag får kommentarer och många besökare och framför allt när jag har något som har hänt! :D

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Jennie :)

Nu utmanar jag följande (om ni vill):

Jennie | tant Ulrika | fattybom | Matilda | Jennyn | Sofie | Theans | Jenny |


1 kommentar:

Jennie sa...

hihi , tack . Jag gillar själv och få kommentarer då tycker jag man ska vara duktig på att kommentera hos andra :)
Du ? Ska vi göra design till tävlingsbloggen ? Har inte ens sett den ännu :/
Haha ..

Ska göra utmaning under dagen , jag är ju ledig idag så stressa är det sista jag ska göra ;) hihi ..

kram