måndag 3 maj 2010

Måndags- lista!

I dag, måndag är jag glad för att ...

♥ Vi hade en kanon trevlig valborg med en hund som var kanon duktig! <3

♥ Min käre sambo började arbeta idag :D

♥ Har hunnit med så otroligt mycket idag, har hållt på sen 5 i morse!

♥ Ser äntligen en ljus framtid!

♥ Var på kalas i lördags, fick träffa släkten lite :)

♥ Åkte runt min pappa igår och överraskade honom med ett besök :)

♥ Har fått en till prenumerant! Ingen aning om vem det är men det uppskattas riktigt mycket :D

♥ Våren börjar komma och träden börjar blomma :)

♥ Har gått med i en utmaning på jobbet där man ska motionera så mycket som möjligt under en maj- månad.

♥ Ska dra ner på godis ätandet och hoppas på att min mage minskar i omfång ^^,

♥ Jag älskar min underbara familj över hela mitt hjärta <3

gör ni också en måndagslista och skriv till Jennyns så blir vi fler och fler för varje vecka :D
kram kram


2 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. sa...

Det tycker jag ABSOLUT du ska göra. Smyckena är helt underbara.
Kram

jenny sa...

Hej tjejen! Lika trevligt som vanligt att få läsa din lista! Har sett din utmaning, och ska ta tag i den så fort jag får lite tid över :-) Kul!

Ha en fin kväll, kram!