lördag 1 maj 2010

Valborg och kalas :)

Jag är så stolt över våran hund!
Igår var vi i Orrefors och tittade på brasan och vi mötte många hundar och han brydde sig knappt! :D
Vi träffade också en Grand danois som Ozzy blev lite förälskad i så de pussades och satt så fint!
ibland kom det ett litet hopp ifrån Ozzy då han ville fram till tiken, men sen la han sig och tittade på allt folk och om tiken rörde sig så var det ju intressant ;P

På kvällen var vi hos en kompis och umgick lite!
ozzy hamnade hos tjejerna som vanligt och blev ompysslad som få :)
Där satt han i ett par timmar och blev klappad till tusen!

Idag har vi varit i skogen och gått, sen åkte jag på kalas. Var tänkt att ozzy och Mathias skulle med men det blev inte så. De fick stanna hemma istället.
När jag kom hem så hade jag en matlåda med mig så Mathias fick smaka och så jag hade med mig mat till jobbet imorgon! Kanon! Slippa tänka på matlagning ;P

Men jag körde upp Mathias till orrefors och när jag kommer hem så sitter det en nöjd hund här inne och så ser jag att min matburk ligger på golvet och är renslickad! J*klans hund!
Nu blir det bara smörgåsar till jobbet :/
Skit med!
Jag ringde till min mormor och sa att Ozzy tackar och bockar för maten!
Vad hon skrattade!
Vi har ett litet busfrö hos oss och jag hoppas verkligen inte att han blir dålig i magen!
Men då är det ändå mitt fel.

Som sagt, imorgon är det jobb mellan 7- 14.
När jag kommer hem ska jag och Mathias handla lite så blir det kycklingsallad till middag :)
Mumsigt värre!
På kvällen ska vi ha myskväll och jag ska spela bingolotto medan Mathias sitter bredvid och myser med mig.
Ska försöka övertala om en massage :) Thihi!

Nu ska jag fortsätta titta på filmen på fyran!
Ha en trevlig kväll!
Kram kram


1 kommentar:

Jennie sa...

Ja så säger vi ,Ikea öppnar vid elva , och modehuset 10 . Så vi kan ju ta det först om vi vill , ska kolla tågtider också , det går ett tåg så jag är inne strax innan tio ? går det bra tror du ? Jag vet inte riktigt hur vi ska göra ?

Såhär tänker jag :
jag kommer in 10 , du väntar på stationen ?
Vi kör in till Kalmar är där kanske halv elva ?
Modehuset först ,
Ikea sen ,
Äta ?
Kanske att vi kunde ta en snabbis till babyproffsen som är på baronen , måste ha solbrillor till Vidar hans andra är borta :(
Citygross ?
Kvantum ?


Åh Ozzy buse , :) haha . Hoppas int han blir dålig i magen bara .

kram