onsdag 5 maj 2010

bullbakning!

Hallå!
Nu står det bullar i min ugn :)
Sammanlagt blir det 4 plåtar!
Mmm! Både vanilj och kanel!

Promenaden idag på morgonen gick bra och eftersom det verkar att det inte blir jobb imorgon heller så tar vi en promenad imorgon på morgonen igen :)
underbart att ha någon att gå med, mycket roligare då och att Ozzy har en hundkompis att busa lite med på promenaderna gör saken ännu bättre <3

Hyllan sen Ikea igår har fortfarande inte kommit upp men hoppas den kommer upp ikväll! Vill få iordning här inne nu för allt står huller om buller :S

Idag har jag rensat i min och Mathias garderober, slängt en jävla hope med kläder! :)
Tänkte sätta ut det på blocket eller tradera men det är så slitet så det känns som det kvittar ^^,
Det är i alla fall lite mindre kläder i min garderob nu och jag ska snart hämta ett paket på tempo ifrån Hm. Äntligen kommer paketet jag väntat på, men som vanligt är inte allt i samma paket :/
Hmm!

Ha en trevlig kväll!
Kram kram

Inga kommentarer: