söndag 16 maj 2010

En dag man sent kommer att glömma! :/

Hej!
Denna dag är en dag som man sent kommer glömma!
Natten till idag var rent för j*vlig!
Sov ett par timmar bara och var orolig. Fick springa ut med våran hund några gånger så han fick gå på toa!

Klockan ringde klockan 06.00 och det vankades jobb.
Jag tog voffse på en runda och han var lika dålig som innan :/ Suck!
Jag åkte till jobbet och efter ett par timmar så pratades jag och Mathias vid.
Vi bestämde att jag skulle ringa djursjukhuset så det gjorde jag och fick en tid klockan 11.30!
Mathias valde att ej följa med så min moster följde med istället :)

När vi väl kom dit så tog vi Ozzy boss på en runda och han var lika risig som innan :/
Men han var mycket piggare i sig men ändå inte som vanligt!
När vi kom in så fick vi vänta ett tag innan de kom och kikade på honom.
När veterinären kom in så blev Ozzy väldigt osäker och började morra åt henne.
Jag har aldrig sett honom sån innan så vi satte på honom en munkorg i säkerhets skull, det var vad veterinären tyckte att vi skulle göra!

De undersökte honom och tog blodprover och röntgade honom!
Det visade sig att han har något nål(?)- liknande föremål i tarmen.
De ville sätta honom på dropp och se om han kan få ut detta föremål av sig själv, annars blir det operation.
Vi pratade lite och de ville hålla kvar våran pojke, så jag fick skriva på ett papper och åka därifrån utan vår pojk!
Gud så tomt det är!
När jag varit hemma i ca 1,5 timme så ringde dem och frågade om det var Okej att de opererar.
Självklart är det Okej då vi vill att våran pojke ska må bra!
Så nu ligger han på operations- bordet och jag hoppas innerligt att det går bra!
Tänker på dig mitt hjärta <3

Inga kommentarer: