onsdag 19 maj 2010

Nu börjar det gå åt rätt håll :)

God morgon!
Idag är det en mycket bättre dag! :)
Vi vaknade vid 5 i morse utav klockan som vanligt!
Eftersom Ozzy inte åt något igår kväll så erbjöd jag honom mat innan jag körde ner Mathias till jobbet.
Han ville dessvärre inte äta :/

När vi kom hem erbjöd jag honom mat igen och då åt han. Äntligen börjar det rätta till sig :)
Jag har också varit ute med han på en liten kisserunda och då kom det avföring och det var inte så löst längre men långt ifrån normalt!
Nu ska jag erbjuda honom mat igen då han ska ha mat 5- 6 ggr/ dag..

Annars idag blir det lugnt, ska nog dammsuga i alla fall då Ozzy måste vara i en ren miljö :)
Sen klockan 14 blir det möte för mig och bebis till klockan 4.

Ikväll blir det nog bara en lugn kväll och en tidig kväll också då klockan ringer vid 5 igen dagen efter!
Vad händer hos er idag?
Kram kram

Inga kommentarer: