måndag 17 maj 2010

Måndags- lista!

I dag, måndag är jag glad för att ....

♥ Vår hund har börjat må bättre

♥ Imorgon får Ozzy nog komma hem igen :)

♥ Har haft långledigt med min älskling tors- sön (jag jobbade fredag o halva söndag)

♥ Fick semester på lördag då jag ska på dressyrtävling :)

♥ Vår hund överlevde operationen

♥ Jag har en underbar mamma och pappa som bryr sig och stöttar nu i svåra tider!

♥ Snart Juni och ljusvisning hemma hos mig, ni kommer va?! :D

♥ Jag har fått lite mer jobb nu framöver, det behövs!

♥ att personalen inne på djursjukhuset är så himla härliga och underbara!
Tack för att ni tar hand om vår hund så himla bra, ni är guld värda!

Denna måndagslistan handlar mest om vår hund då det inte hänt så mycket saker jag är glad över denna vecka!
Jag är i alla fall glad över att Ozzy får den vård han behöver på djursjukhuset och jag hoppas innerligt att han får komma hem imorgon då det är tomt här hemma utan honom!


1 kommentar:

simone sa...

sv: Usch nej, då njuter man absolut inte - det skär i hjärtat när husdjuren inte mår bra, speciellt känner jag för hundar själv. Jag hoppas verkligen det blir bättre!