måndag 10 maj 2010

Min helg!

Hej!
Här har det varit dålig uppdatering!
Vet inte vart jag ska börja riktigt ^^

Men i Lördags var jag rätt bakfull då vi var på fest på fredagen. Kanon kul hade vi :)
(förutom sista timmen typ).
På lördagseftermiddagen så hämtade jag min syster och så ville jag inte att Ozzy skulle vara ensam hemma så han fick faktiskt följa med hem till min mamma och vara där medan jag och min syster skulle på bio :)
Första gången han är där själv utan mig eller Mathias och det gick kanonbra! Han hade skött sig över förväntningarna! :)
Min duktige lille pojke.. hihi.

Min och min systers kväll började med ett besök på Amigo nere i stan där vi åt kebabtallrik :D Mmm!
Skit gott var det men trött blev jag efteråt.. hehe.
När vi ätit upp så åkte vi till Kvantum för att handla godis och dricka :) Vi tog varsen påse och fyllde med godis. thih!
Nu tog vi och åkte in till Kalmar. När vi kom upp till Biostaden så var det fullt med folk och jag tänkte: "Ska vi verkligen stå i den kön när man har betalt sin biljett och allting?"
Men icke, jag såg en röd grej där man skulle dra sitt kort som man betalt biljetten med och vipps så hade jag två biljetter i handen och ett kvitto :)
Hur smidigt som helst! :)
Bion började vid 18.30 och höll på till 20.10 ca så vi var inte hemma fören 21- tiden och så pratade jag lite med mamma om Ozzy hade skött sig :) Och det hade han!

Jag var hemma vid 22- tiden och då blev det nästan sängen med en gång då jag skulle upp och jobba på Söndagen.
När jag vaknade på söndagen så hade jag huvudverk som hette duga och halsont! Så jag ringde och sa att jag inte kunde komma! Sov sedan till 11- och när jag vaknat så hade jag fortfarande ont i huvudet!
Hela dagen igår gick åt att ligga på soffan och kolla på film och slappa.
Tittade på Avatar och lite andra filmer. :)
Idag har jag också lite huvudverk men jag gav mig ut på långpromenad med Ingela och Freja i alla fall!
Det var kanonhärligt :)
Och god fika fick jag också :) hihi!

Nu ska jag snart åka neråt staden och titta in på biblioteket där jag ska leta hundböcker. Tänkte börja spåra med Ozzy :) heh.
Vid 14. 30 ska jag hämta Mathias med så ska hinna med bibblan innan har jag tänkt :)

Ha det så bra!
Kram kram

1 kommentar:

Jennie sa...

Ingen fara , det var ju ändå dåligt väder :(

tack , ja de passade där uppe :)

Okej , ja såklart vi ska ha en knapp till din vanöiga blogg :) hihi ..