tisdag 4 maj 2010

hämtade ett paket igår :)

God morgon!
Detta är också en underbar morgon, fast med lite sovmorgon :)
Mathias åkte idag vid kvart över 5 ca.
Skönt för honom med lite jobb, men jag antar att på fredag kommer han vara helt slut efter en veckas jobb :P
Så i helgen blir det bara lugnt och skönt!
Ska troligtvis på bio på lördag (om dessa biosar går då), detta ska göras med min lillasyster för jag gav henne en heldag med sin syster i födelsedagspresent ^^,

Igår pratade jag med min sambo innan läggdags. Vi låg och läste reklamen och han hittade en sak som han JÄTTEGÄRNA ville ha!
Han sa om du kan köpa denna sak så kan du och Jennie kanske gå en sväng på Ikea med, men INTE köpa något.
Jag tyckte att det var en usel deal och sa om jag köper dig denna sak så kommer jag handla på Ikea så du vet det! Men inte mycket, bara lite ;)
Så denna sak ska jag nog införskaffa :) Jag vill ju också ha den!
Har tjatat på min mamma i alla år jag bodde hemma att jag ville ha detta men det var så dyrt då, nu för tiden kostar det väldigt lite?!
Ni får veta vad jag skriver om när jag kommer hem från min dag med Jennie!

Förresten så hämtade jag ett paket igår :D
Det var mina kläder ifrån Lindex,




Så var det en tröja till, men jag hittar inte den på lindex shopen längre :S
Tänkte att idag ska jag ha jegginsen och kanske den andra tröjan som jag inte hittade :)

Vad händer hos er idag i det fina vädret?


2 kommentarer:

Kashaya sa...

Fina saker.=)

En vinnare är nu utsedd i min tävling i samarbete med evasunderkläder.se, titta in och se om det blev du som tog hem vinsten den här gången.=)

gotteochvi♥ sa...

jag säger bara; se den! helt underbar!