tisdag 18 maj 2010

Hoppas på hemfärd idag!

God morgon!
Idag klev vi upp klockan 5 som vanligt nu för tiden ^^
Har kört ner Mathias ner till jobbet och ska snart äta lite frukost innan jag själv ska iväg för ett litet jobb- pass mellan 7- 10 :)

Vid 12- tiden idag ringer veterinären och berättar hur Ozzy mår :D
Längtar som katten efter det samtalet så jag vet om han får komma hem idag eller inte, men igår kväll lät det rätt lovande för en hemfärd.
Han hade ätit igår kväll och varit väldigt lugn i buren!
Hoppas han bajsade normalt igår och idag och utan blod för då får han komma hem :D
Saknar dig min älskade bebis!<3
Vad vore livet utan denna hund! Han betyder mer än mest för mig och Mathias!

Idag måste jag ringa chefen också för att kolla om imorgon då jag ska på möte i två timmar, men vet inte hur jag ska göra med Ozzy då :S
Han har ju stygn på magen så då vill jag inte att han ska vara hemma själv.
Håll tummarna att chefen går med på att han får vara med på jobbet imorgon (om han får komma hem vill säga).

Nu är nog ägget snart klart!
Men vi hörs senare!
Ha en bra dag, här verkar det som att solen ÄNTLIGEN har hittat hit!

kram kram

Inga kommentarer: