måndag 17 maj 2010

Inte hemkommen ännu :/

Hej hå!
Idag har jag jobbat mellan 7- 14
Det har varit grymt jobbigt när man sitter och väntar på att telefonen ska ringa samtidigt som man ska runt till alla människor!
Men ett måste är ett måste och om jag hade varit hemma själv så hade jag brytit ihop!

Vid nio- tiden idag på morgonen orkade jag inte vänta längre utan jag ringde veterinären och frågade hur det var men fick inte så jättebra svar då hon tyckte jag skulle vänta tills de gått ronden och så de vet hur våran underbara hund mår!
Det enda hon sa när jag frågade om han skött sig var att han inte ätit upp någon i alla fall ;) hihi!

vid 12.30 ringde de till mig igen och berättade hur läget var. Att han inte kommer hem idag :'(
Men att han mår bra! Men de vill ha lite observation över honom ytterligare en natt.
De berättade också att nålen de hittade inte heller var i tarmarna utan ute i fettet och har då troligtvis varit där länge :S Hur länge undrar man ju då? Är det vårat fel :S

Jag ska i alla fall ringa tillbaka till veterinären i kväll för att se hur blodprovens värde var då de hade tagit prover på lever och njurar!
Håll tummarna för att våran bebis får komma hem imorgon, det är så tomt utan honom här hemma <3
Älskar dig gubben!

Kram kram

Inga kommentarer: