lördag 22 maj 2010

Kristvalla brunn på schemat

God morgon!
Hann visst inte skriva här igår ^^,
Jag jobbade mellan 7- 14 och då fick Ozzy vara med mig på jobbet!
Det gick faktiskt väldigt bra, fast han gnydde och en gång hörde jag honom yla (tur att ingen annan hörde).
Han blev om pysslad, alla klappade honom och tyckte han skötte sig bra :)

När jag slutat jobba så åkte vi ner för att hämta Mathias på stan, hade tänkt handla men blev ej så!
Ja, på kvällen tog vi det bara lugnt!
Jag vilade en stund och efter det spelade viv wii och hade trevligt!

Ozzy mår MYCKET bättre nu! Men han får ju fortfarande ha tratt på sig vid vissa tillfällen, det får han ha i ca 10 dagar till..
Han har fått tillbaka sitt gamla jag och det gillar vi :)

Idag ska jag och min lillasyster åka till kristvallabrunn och titta på min andra syster när hon rider dressyr!
Ska bli kanon kul då jag inte sett henne tävla på år och dar :D
Lycka till!
Ikväll blir det jobb mellan 14- 21, länge sen jag jobbade kväll så det ser jag fram emot :D

Ha en bra solig dag!
Kram kram

1 kommentar:

simone sa...

Hallå pinglan! vad gör du i rusket? Jag åker bil ^^ På väg hem till gbg från stockholm :D