onsdag 26 maj 2010

God kväll!

God kväll!
Snart är det läggdags hos oss, Mathias har redan intagit sängen men jag funderar på att titta på the good wife avsnittet jag missade förra veckan och ladda hem gårdagens avsnitt :)
Sedan blir det nog sängen för mig så jag orkar upp när klockan ringer vid 5 :P

Imorgon är det jobb mellan 7- 14 efter det ska jag hämta Mathias och handla lite mat :D
Innan vi åker imorgon ska jag fylla på våra mobiltelefoner (äntligen) och sen ska jag beställa ett däck och hoppas på att det kommer innan tisdag för jag fick en tidigare tid på besiktningen nu, så jag slipper köra med 245:an helt och hållet :D
Nu är 245:an avställd och oförsäkrad (skönt)!
Palla betala på den bilen mer, den förfaller snart i alla fall :P
Så är det någon som vill köpa en bil att laga upp eller som reservdelsbil så är det bara att höra av sig :)

Ha en underbar kväll så hörs vi när vi hörs ;P
Kram kram

Inga kommentarer: