måndag 31 maj 2010

Måndag igen!

God morgon!
Igår kväll fastnade jag i filmen på 3:an som slutade vid 23.15
Idag ringde klockan vid 5!
och det känns kan jag lova er, jag är sjuuuukt trött så jag hoppas att man får att göra idag ;P
Idag ska jag jobba mellan 7- 14, efter det ska jag ner till däck city som ska fixa det sista på bagageluckan och efter det ska jag och Mathias åka och handla parabolsladd så vi kan få ihop boxern :)
Jag ska också hitta en dängflaska och saft. Lite småplock helt enkelt!

Fick reda på igår att skattepengarna kommer om ca 2 veckor, eller de börjar sända ut skattepengarna om två veckor så jag hoppas att man är en av de första som får sina pengar ;) hihi!
Om det finns pengar över av de pengarna så kommer jag beställa hem en grind till Ozzy i bilen :D
Så håll tummarna!

Nu ska jag äta lite frukost, kokt ägg på smörgås och lite kaviar på det :)
Mums!

Ha det så gott!
Kram kram

2 kommentarer:

Jennie sa...

Ja jag löste det minsann :)
Ja helgen har varit lugn , jag har inte haft ngn energi och jobbat på att bli frisk .

din helg då , har den varit bra ?

Annika sa...

Jag är med och tävlar om ett presentkort på 200kr hos barnshoppen.se. Allt jag behövde göra för att delta i tävlingen var att trycka på "gilla" knappen på barnshoppen.ses facebooksida och kopiera denna text och lägga den på min profil. Jag skriver även en kommentar så att barnshoppen.se vet att just jag är med och tävl...ar... Vill du oxå vara med och tävla gör då som jag och LYCKA TILL :)