torsdag 6 maj 2010

Snart läggdags!

Imorgon ringer klockan vid 5.00 då är det bara till att klä på sig och dra sig ut på en morgonrunda på ca 45 min :) Hoppas jag är pigg och glad. Känner att halsen börjar göra ont! Har inte lust att bli sjuk nu när jag känner att både promenaderna och lägenheten börjar se fin ut så vill jag inte tappa det nu :S

Imorgon blir det då jobb mellan 7- 14! Känns skönt att jobba nu när jag varit ledig i 3 dagar :)
När jag kommer hem från jobbet så hoppas jag på en promenad till, får se om den blir ensam eller med någon?
Ska i alla fall hämta Mathias vid 16.00 utanför jobbet då han inte hade skjuts hem så 1,5 timmes promenad ska jag nog hinna med ;) höhö!
Vi får se vad som händer!

På lördag blir det i alla fall bio också med min syster :)
Blev draktränaren då Alice i underlandet inte gick på lördag :/
Men det blir bra i alla fall :)
Nu ska jag kika runt lite innan sängen ropar :)
kram kram

2 kommentarer:

Nickie sa...

Draktränaren är as bra ! haha :D

Jennie sa...

Det löser sig nog ska du se med designen och pengarna . Det är inte så noga :)

Vi kommer nog inte förrän sneare eftermiddagen , men på lördagen kunde vi ju ta en promenix ?

kramar ,

tack själv för en fin tisdag , välbehövligt och jättetrevligt !