måndag 3 maj 2010

Min underbara morgon :)

God morgon!
Idag är det verkligen en god morgon.
Jag har varit ute på en promenad på 40 minuter och nu står ägget på kokning och gröten ska snart in i micron :)
Mathias har åkt till jobbet och började för 6 minuter sedan!  Jag önskar verkligen min älskling lycka till idag!
Tänkte ha middag färdig när han kommer hem men det ville han inte. (får se hur jag gör).

Det var riktigt härligt att vara ute och gå vid 5 på morgonen ^^,
Men imorgon blir det sovmorgon då jag är ledig och ska umgås med Jennie!
Ska möta upp henne vid 10- på stationen sedan börjar våra äventyr ;)

Igår spelade jag bingolotto men vann ingenting :/
Men man får hoppas på bättre lycka nästa gång, när den gången nu är!
Efter bingolotto så gick vi faktiskt och la oss.
Duschade och sen sängen :)
Så vid halv tio tiden somnade jag nog och vaknade 04.50 UTAN att klockan hade hunnit ringa :)

Nehe, nu ska jag titta till mitt ägg så hörs vi efter jobbet!
Kram kram

Inga kommentarer: