onsdag 19 maj 2010

Städdag! + möte

Nu har jag snart städat färdigt!
Har bara golven kvar att torka :) Det gör jag innan vi åker till mötet så slipper man sitta still så länge ^^,
Så nu ska jag snart slänga mig i duschen så jag är klar till att åka vid halv två :)

Jag är så glad att jag fått Ozzy till att börja äta :) Han har redan ätit 3 ggr utav 6 ggr :)
Och som ni kanske förstår får han inte fulla portioner utan lite åt gången.
Så den mängd mat han brukar få får han uppdelat på 6 ggr/dag :)
Han ska få lite mat innan vi går in till jobbet med, han ska egentligen ha klockan 14.00 men han får 13.45 istället eftersom mötet börjar 14.00.
Sen ska han ha mat klockan 16.00 men han får mat när vi kommer hem då!
Jag tror att han kommer tillfriskna snabbt!
Han har redan idag visat framgång! Jag är bara orolig över hans avföring, men jag ger det ett par dagar så blir det nog bättre :)

Nehe, duschen ropar på mig!
Ha det bra!
Kram kram

Inga kommentarer: