tisdag 25 maj 2010

Städning utav bil

God kväll!
Det gick kanon på jobbet som vanligt numera :)
Underbart skönt!
Ozzy skötte sig bra också, lite gnydde han men vad kan man räkna med?

När jag kom hem från jobbet så tog vi tag i bilen.
Mathias tog utsidan och jag tog insidan så nu luktar den och ser fräschare ut.
Imorgon när jag lämnat Mathias på jobbet ska jag äta frukost hos mamma och sedan dammsuga bilen och dona lite innan jag ska vara i staden vid 11 igen :)

Nu ikväll har vi bara slappat och tagit det lugnt, faktiskt väldigt skönt!
Hemmet ska jag ta tag i i helgen då jag är ledig lördag och söndag (äntligen).

Nu blir det en dusch och sedan sängen om en stund!
Kram kram

2 kommentarer:

jenny sa...

Härligt med bra lön. :) Har du månadslön eller går du på timmar?

Ja, ska försöka lägga undan lite pengar till ett ev husköp någon gång i framtiden. Bra att ha en buffert, eftersom man måste lägga 10% i kontantinsats. Så har man litet sparat och sen säljer lägenheten ska det nog kunna gå! :)

Fast det blir ju inte än på ett tag, men lika bra att börja! :)

Jennie sa...

Ja det tycker jag vi får göra :)

Det ser inte ut som om jag fixar skjuts till ditt ljusparty . :(