onsdag 31 mars 2010

God morgon!

Vaknade för ca en timme sedan och har suttit och latat mig och gett Ozzy frukost!
Ska snart skriva lite inne på Ciao så man tjänar lite mer pengar ;)
Är uppe i rätt mycket nu faktiskt! Men hoppas på mer!
Skönt med lite extra pengar ibland!

Idag har jag fotat mina paket jag fick förra veckan men jag hittar inte min sladd så jag kan lägga över bilderna i datorn :S Så ni får vänta lite till faktiskt! ;P
Det blir jobb idag med, mellan 14.00- 21.00!
Imorgon blir det jobb på schema mellan 7-14 :D Då startar mitt schema och håller på till sista Juni! <3
Men jag kommer fortfarande få hoppa in som vikarie med men känns skönt att ha lite på schema med så man kan planera upp sitt liv lite extra!

Igår var det skönt med en ledig dag! Vi snackade massa skit och jag berättade min plan för min kompis! Ja, jag har en plan hur jag ska göra för att få allt jag vill ha, eller i vilken ordning jag ska köpa det ;P

1. En ny bil
2. En hundgrind till bilen
3. En hundvalp
4. Flytta till hus (hyra/köpa)
5. Skaffa barn ;P

En ny bil MÅSTE jag spara ihop till efter sommaren då den bilen jag har nu inte kommer gå igenom besiktningen en gång till och det är rätt mycket att göra på den :/ Bättre att då lägga lite mer pengar på en bättre begagnad bil som man kan ha i ett par år :) En sån bil jag är ute efter kostar mellan 25- 35 000 och OM Mathias får en praktikplats till sommaren så kan jag lägga undan min lön, blir snålt men vi har levt snålt i över ett år nu så varför inte över sommaren med då? Man för ju något för det efteråt! <3


Har ni sådana här planer som jag har? :P
Eller är det bara jag som har gjort en sådan här lista så jag har något att se fram emot, att kämpa för? 


1 kommentar:

Agnes sa...

Vilken kul lista - och dyr ;)
Några av punkterna vill jag också ha:
- Ny bil
- Flytta till hus (köpa)

Kul att du är sugen på barn! Vad säger gubben om det? Är han också sugen?

Kram