onsdag 31 mars 2010

Två flugor i en smäll! ;D

Nu börjar tröttheten krypa på en!
Idag satt jag på möte mellan 14- 16, sen jobbade jag till 21 :)
Kvällen har gått bra, jag jobbade med en med humor som man kan skojja lite med ;) Viktigt tycker jag i ett arbete! Tycker inte ni det?! 
När jag kom hem så duschade jag och åt lite så nu sitter jag och latar mig och ska snart dra mig emot sängen då det vankas jobb imorgon med mellan 7-14 ;) Då blir det en timmes promenad SOM SKA BLI AV varje dag jag går på schemat enligt chefen!
Bara det här att man kan slå ihop jobb och promenad på samma gång då går man av sig fettet samtidigt som man jobbar och tjänar pengar ;D Sånt gillar jag!
Förresten, pratade med chefen idag om en egen nyckel till jobbet och den är beställd :D Fy fan va härligt! 

Efter jobbet imorgon så hoppas jag på att det finns en tvätt- tid ledig så jag kan tvätta lite och om det är fint väder ska jag dra med min sambo på en cykeltur!
Han hade faktiskt cyklat en runda idag och sa att det får vi göra tillsammans någon dag! :) Underbart! 

Nu ska jag borsta håret och snart bege mig in mot sängen så jag inte är så trött imorgon!
Kram kram


3 kommentarer:

Agnes sa...

Klart man ska ha kul på jobbet. Då vill man ju gå dit ännu mera :)

Sv: En 850 eller en 855 tror jag.. Vet i sjutton vad den heter men det är en kombi iaf :)
Vi får hoppas han hittar ett jobb snart då så det blir bääääbis :) Myspys!

Kram

Anonym sa...

Nu har du chans igen att tävla i min blogg priset består utav smycken av märket Friis & company http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/march/utkast-mars-31-2010.html
Lycka till! (:
Kram Johanna-Sofia

simone sa...

Det lät verkligen som en tuff dag det du :D