fredag 15 januari 2010

ÄNTLIGEN ABETE!

JAAAA!! Imorgon gäller det. Då ska jag äntligen arbeta igen.
Mellan 7- 14 blev det och förhoppningsvis en delad tur på söndag!  Känon vettu!
Förlåt Marina om jag inte lät glad i telefonen, men jag stod i en affär med massa, massa folk som bara blängde ;P
hihi.

Innan idag så plockade jag iordning lite hemma och så pluggade jag, eller hur är jag duktig? :D :D
Fick ett mejl ifrån min lärare idag och hon undrade om jag var klar med dessa kurser.
(Jag har knappt börjat). Så nu får jag sätta full fart med pluggandet och plugga minst en gång per dag ;P

Nu ikväll har jag kört min låtsas- pappa till staden då han skulle träffa sina arbetskamrater, skulle med kanske hämtat honom men ringde och sa att jag inte kunde.. För jag vill inte vara för trött imorgon!
Just nu sitter jag och tittar på Let´s dance och äter lite godis. Men godis- intaget får avslutas nu då jag inte mår så bra av det ;O  höhö!

Nu ska jag titta vidare på Let´s dance!
hoppas ni får en trevlig kväll!
kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

haha! de är lugnt, jag va ju bara tvungen att påpeka de;)