onsdag 27 januari 2010

Storhandlat idag!

Oj, jag har visst inte skrivit något idag. Skäms på mig ^^,
Idag vaknade jag i rimlig tid och satt väldigt länge i morgonrocken men sen tyckte Mathias att vi skulle ut med Ozzy i snöovädret! Gud va det snöade och SNÖAR! Det slutar ju aldrig....

Vid tre var vi nere i stan en runda. Var för sista gången hos sjukgymnasten som kollade på Mathias finger!
Det såg bra ut sa hon :) Gud så skönt att slippa det.. höhö.
Sedan åkte vi till kvantum för att handla, hela kundvagnen var fylld med saker och när vi kom fram till kassan så sa hon "det blir 950,50" Jag blev väldigt snopen. Jag trodde det skulle kosta nästan 1500 kronor men va glad jag blev! Våran frys, skafferi och kylskåp är fyllt för under 1000 kronor! Wiie!
Men hemresan och dit resan var inte speciellt rolig då det yrde snö överallt och självklart så hamnade jag bakom en stor långtradare! 

När vi kom hem så hade jag mycket kassar att bära upp och packa in! Mitt i allt kom mamma och då bestämde jag och Hanna att vi ska gå på bio på söndag :D
Hoppas på att det är bättre vägunderlag och inte så snöigt då och det var mer än ett år sedan jag var på bio senast så det ska bli skoj och det ska bli roligt att göra något med min syster själv!
Vi hade tänkt gå och äta på kina resturang också men vi tar nog bara mc donalds :P

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Mathias ska tydligen med en kompis och skotta alla vägar här omkring så han ska vara uppe halva natten :P höhö.
Det tänker inte jag vara! Jag måste egentligen plugga men har sådan fruktansvärd huvudvärk.
Funderar på om jag nästa månad ska boka en tid hos optikern och se så det inte är ögonen det är fel på. För det är när jag anstränger mig i bil eller så som jag får ont i ögonen!
Kanske fröken Emma behöver glasögon IGEN?! Då tänker jag ta ett par snygga den här gången och inte dem som jag har i en låda här någonstans som är runda och fula :S

Förresten det skrev jag inte igår, min dator håller på att smälta sönder :S Det där lufthålet har nästan smällt igen helt och hållet! Det tror jag inte är speciellt bra men har inte råd med en ny dator just nu så om denna går sönder så får jag flirta in mig hos Mathias så han tar hem sin dator så jag kan plugga på den!
Jag vet inte hur länge en bärbar dator håller? Denna var ca 2½ år sedan jag köpte, håller de mycket längre?
Ingen aning!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen!
kram kram

Inga kommentarer: