torsdag 14 januari 2010

Äntligen!

Nu fungerar min bil! Jag är verkligen överlycklig över det, nu kan jag köra överallt när jag vill liksom.
Det enda som måste lagas nu är kopplingen, men den får jag laga i slutet av månaden då det kostar ca 700 kr :S
Idag har jag inte gjort alls mycket. Varit nere i stan och hämtat det andra batteriet, handlat lite bröd och mjölk.
Sen har jag bara slappat för har inte och mår inte bra...

Jag hade tänkt plugga idag med, men det har inte blivit av tyvärr :/
Men imorgon får jag ta och sätta mig en stund ifall de inte ringer och frågar om jag vill jobba vill säga.
De ringde idag, men jag ville verkligen fixa iordning min bil så man slipper vara irriterad över den liksom. Så nu kan de ringa nästan när de vill. Eller om helgerna iallafall.

Är bjuden på fest på lördag, men jag har verkligen ingen lust att gå. Får se om jag ska jobba med för det är ju viktigare än en fest liksom.
Jag hittade en sjukt snygg Kamera idag för 1800 kr. Jag var sååååå nära att köpa den men NEJ Jag ska inte handla för pengar jag inte har. Bättre att kunna leva OK istället.
Den dagen Mathias har inkomst kan jag unna mig en kamera :) En RIKTIG systemkamera ;D
Hoppas den dagen kommer snart......

kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att bilen funkar igen :)
Riktigt gutt med en systemkamera :) Köpte vi oss en förra veckan :D Lånat Johans brossas innan men nu var det minnsan dax för en egen :D puss Nina