tisdag 26 januari 2010

Mår nog liiite bättre!

Bara för att jag tänkte lägga in en bild på förstoringarna så funkar det inte att lägga in bilder!
*suck*
Förhoppningsvis så har jag en spekulant på min sista sjuksköterska- bok. UNDERBART!
En 200- lapp rikare ;D höhö! 
Jag börjar också, för tillfället må bättre! Men får se ifall det håller i sig!
För imorgon när vi ska till stan vill jag inte må dåligt!
Nu ska jag kolla på "såld på hus", på tal om hus så fick jag hem en broschyr i postlådan idag ifrån Vimmerby hus då jag är sjukt sugen på att bygga oss ett eget hus (framtids- drömmar). Så drömma sig bort i olika broschyrer är det bästa som finns!

Har idag tittat efter en ny bostad då jag bara vill bort ifrån denna skit i denna by! Så som jag sagt i flera månader så är jag sugen på Öland, men hittar knappt några lägenheter och sen är det ju sjukt mycket dyrare än vad det är här och det får man räkna med vart man än flyttar då 1800 kronor i månaden är SJUKT billigt för en tvåa!

Men varför kan det inte snart vara våran tur att kunna förnya oss med en ny bostad? :)
Orkar inte bo här mer! Jag vet att jag har tjatat om detta länge, men utan pengar kan man inte göra något åt det tyvärr, men man vill ändå inte må dåligt heller!!!

Kram kram


2 kommentarer:

Anonym sa...

VAAA?? ger ni 1800kr i månaden för en tvåa????? Vi ger för fan nästan 6000kr i månaden för en liten trea.. =/ Shit vilken skillnad!! / Nina

Jenny sa...

Säger detsamma, 1800kr? shit så bra! :) Hur stor tvåa är det? vi betalar fan 3660 för vår tvåa på 57kvm!