fredag 29 januari 2010

Ingen träning :/

Blev ingen träning för mig idag :/
Men nästa vecka SKA jag komma igång, jag sa till Mathias om han vill börja träna så kan jag lägga ut pengar på det till honom för han har sagt att han vill, men sen finns nog inte orken där ;P höhö!
Men det skulle vara skoj! Att peppa varandra till något som är bra liksom. Det skulle nog gå kanon!

Snart ska jag köra ner svärmor till staden då hon måste in med alla beställningar innan klockan 3, annars får vi ju inte det vi beställt ;P Så det är ett MÅSTE fast magen säger ifrån. Så när jag väl är nere i stan så ska jag nog handla en ram då jag hämtade ut min förstoring idag och vet ni vad Mathias sa:
- Ja du älskling, detta var en mysig dag då detta kortet togs!
Ja, det var så otroligt underbart att se soluppgången med dig under ett täcke på bron i Sandvik! Tror nog att det var midsommar -07 eller kan det varit -08? :S

Ikväll blir det mys, då jag i alla fall ska kolla på Let´s dance! Det är ett måste ^^,
Så det blir nog en myskväll med mig och Ozzy!
Annars blir det lugnt på denna front då magen fortfarande styr och donar så man orkar inte så mycket!
Nu ska jag byta lite kläder och sminka till mig då jag ser FÖRSKRÄCKLIG ut!

Vad händer hos er idag?
kram kram

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Jo det gjorde jag men kände att jag ville jobba istället. Jag jobbar med marknadsundersökningar.

Mikaela sa...

Hehe, ja fast man behöver ju utbildningen också. Just nu håller jag på med undersökningar om tobaksprodukter :)

jenny sa...

Jo, han får något som heter arbetsersättning tror jag. Ungefär 3000 i månaden. Men inget utöver det. Men har inte Mathias någon A-kassa då? Och han borde ju kunna skaffa Alfakassa om inte annat? som är genom arbetsförmedlingen, fast det kanske är åldersgräns, att man inte får vara över 25? jag vet inte.. Men han kan ju alltid höra om Alfakassan, för det ska man iallafall få om man jobbat innan.. tror jag :)