fredag 8 januari 2010

Pysslat med om- möblering i garderoberna!

Usch, nu är jag helt slut efter denna dag! Ändå är jag inte färdig!
Imorgon ska jag och Mathias hänga upp de nya gardinstängerna och de gamla gardinerna som förhoppningsvis snart ska bytas ut :)

Nu har jag precis blivit färdig i min garderob men fick en massa fler idéer som gör att vi får ÄNNU mer utrymme! Tänk så bra...

Ne, nu nalkas skönhetssömnen och förhoppningsvis en underbar dag imorgon, förresten så sa mamma att det skulle bli sol imorgon :) Hoppas hoppas!

God natt på er alla läsare!
kram kram

2 kommentarer:

Marina sa...

jo sol blev de ju:) & en massa minusgrader såklart... hehe

Jennie sa...

Okej :( ska kolla det då ! :) så svårt när jag inte riktigt vet vad du gjorde från början , hehe ! ;) Ska luska lite , smiter nog in där om en stund eller senare idag .

kram