fredag 22 januari 2010

Let´s dance!

Nu har jag suttit och kollat på let´s dance. Vilka tycker ni är bra? Claudias dans var ju hur bra som helst :D Elin är ju bra :P Hehe. Men det tycker väl alla i bloggvärlden? Agnetas början var ju hur tuff som helst. Så dessa är nog mina tre favoriter ikväll ^^,

Willy är ju för go, såg ni början på hans dans? :P Han har inte mycket till taktkänsla ^^,
Men låt-valet var bra tycker jag :D Fast det kanske inte de dansande får göra?

Nu ikväll har jag tagit mig två cider och städat lite och jag är nästan klar så imorgon ska jag:
1. Dammsuga köket och sovrummet
2. Torka golven
3. Laga mat
4. Duka fram och lägga på pappersduken
5. Duscha och fixa i ordning mig
6. bädda sängen
7. Göra så allt blir snyggt här inne! ;D

Ja, fullt upp ser ni ^^,

kram kram

Inga kommentarer: