tisdag 12 januari 2010

Pluggat som en galning!

Idag har jag faktiskt pluggat! Eller hur är jag duktig?!
Jag är inte färdig med uppgiften men ska sätta mig en stund imorgon när vi kommer hem ifrån staden då vi ska hämta mitt batteri så min lik- bil kan vakna till liv :D
Det är verkligen min högsta dröm nu så jag kan jobba lite igen! Det är nu en vecka sen jag jobbade nu igen så till helgen hoppas jag på jobb, jobb och jobb! ;)

Nu ska jag kolla på bygglov och äta vindruvor!
Lite mys med mig själv i sängen då tv:n i vardagsrummet är upptagen (som vanligt). höhö!
Men inget mig emot för ju mysigare blir det.
Visst har man läst att man inte ska vara i sovrummet mer än när man sover för då sover man bättre eller något sådant trams, men skit samma!

Nu har jag förresten fått en dille i huvudet igen. Jag hoppas att Mathias kan hitta ett jobb på annan ort, för det skulle vara sååååå skoj att bara sticka iväg bara någon mil här ifrån. Inte 10 mil för det hade jag aldrig klarat av, men typ in mot Kalmar eller mönsterås, oskarshamn? Något hus på landet där skulle vara perfekt!
Men hur ska man göra, man kan väl inte flytta först och sedan hitta jobb? :S Då sumpar man ju sin ekonomi här....
Vi får se hur det bli!

Nu börjar bygglov!

kram kram

Inga kommentarer: