fredag 22 januari 2010

God morgon!

Idag vaknade jag vid nio, Äntligen kan man gå upp i tid! Fast visst om Ozzy inte hade börjat skälla så hade jag aldrig vaknat vid nio :P
Jag vet inte redigt vad det var han skällde på, men ibland när han hör någon utanför så brukar han börja små skälla sådana skall som låter som att han skäms när han skäller. (svårt att förklara kanske).

Om en timme kommer mamma hit och då ska vi sätta köket ur rubbning. Vi ska baka tårtbottnen och dona!
Kom på nu att jag har ju inget att bjuda på :/ Men kaffe har jag och det tror jag att hon klarar sig på och smörgåsar också :P
Min syster kommer hit också, hon tar bussen hit när hon slutat skolan, det har hon tjatat om sen i somras att hon vill göra men när man är timvikarie så kan man inte bestämma något :/ Vi bestämde en fredag en gång, men självklart blev det jobb JUST den fredagen vi hade bestämt :P

På måndag har jag pengar igen och det känns så kanonbra! Så då ska vi åka ner till stan och handla lite och så måste jag betala räkningar också ;P Alltid räkningar!
Då ska jag köpa ramar till våra förstoringar så de kommer upp på väggen någon gång :) tror och hoppas att det finns billiga ramar på öb som är fina!

Nu ska jag dona lite innan mamma kommer!

Inga kommentarer: