fredag 8 januari 2010

En början till sjukdom? :S

Usch va jag mår dåligt :S
Jag har inte tid eller lust att bli sjuk just nu.
Jag har en fruktansvärd huvudverk, lite illamående och yrsel.
Visst, jag har inte ätit så mycket idag men jag är ju inte hungrig så varför ska man då äta :S

Jag har nu fått upp gardinstängerna med Mathias hjälp. Eller jag började men han tog över för det gick inte bra för mig :P hehe.
Jag har också lagt in mina böcker som jag hade när jag pluggade till sjuksköterska på blocket :) Hoppas hoppas att någon vill köpa dem. Tänkte att jag skulle lägga ut min Cykel och min tv där också så får vi se ifall det är någon som vill ha dem :)
Eller är någon utav er i behov utav en tv eller cykel? :D Bara hör av er så fixar vi det till en liten peng :)

Nu ska jag bara ta det lugnt! Försöka få dän magverken och yrseln!
Vad har ni haft för er idag?
Jag tycker att jag har börjat få så många besökare men inte en enda kommentar, så Kommentera med er! :D

Kram kram

Inga kommentarer: