lördag 2 januari 2010

Mitt år 2009, smått och gott!

Januari- Jag fyllde 20 år så vi hade fest för mig, Elin var och hälsade på mig med sin valp det tyckte jag var trevligt och Ozzy med (ett tag). Jag började plugga till sjuksköterska på högskolan i kalmar.

Februari- Studerar fortfarande till sjuksköterska men det går inte så bra! Har inte riktigt fått någon att umgås med och det påverkade mig eftersom de jag arbetade med klankade ner på mina arbeten.

Mars- Jag och Mathias firar 2 år den 23 Mars. Vi firar inte detta på något speciellt sätt eftersom pengar är det vi behöver vid detta tillfälle :/

April- Jag praktiserar på ett demensboende i 3 veckor och trivdes som fisken i vattnet! Men ville inte sluta och gå tillbaka till skolan :/

Maj- Gick utbildningar för att kunna få sommarjobba på äldreboendet i Orrefors. Gick Kanon :)
Pluggandet går sådär och funderar på att hoppa av.

Juni- Jag börjar jobba denna månaden som timvikarie och i slutet på månaden börjar jag på mitt sommarjobbs. schema! Vi har haft Ozzy i ett år :)

Juli- Jobbar denna månaden så hann inte med så mycket mer. Var på Öland ett par gånger som semester.

Augusti- Mathias fyller 24år och jag jobbar och står i. Och får snart gå som timvikarie då de ordinarie börjar komma tillbaka! Jag började också studera till Omvårdnads- assistent och hoppade av sjuksköterska- utbildningen!

September- Här hände inget speciellt förutom jobb, jobb och studerande!

Oktober- Inget särskillt här heller på ett ungefär som i september!

November- Började plugga mer än vad jag jobbade eftersom jag behöver ha utbildningen!
Så jobbar helger då de behöver folk och studerar som en gris i veckorna!

December- Denna månad är hektisk, men det är den väl för alla inför julen! Jag blir klar med en kurs i skolan och blev godkänd :D
Jag firade också jul på ett annorlunda sätt då Rune låg på sjukhus under julen, men han hann komma hem innan nyår! Men han är fortfarande lite orolig ifall något ska gå snett efter operationen!

Som ni ser har det inte hänt så mycket intressant detta år (iallafall de senaste månaderna).
Men hoppas att det blir bättre detta år som kommer!

kram kram

Inga kommentarer: