måndag 4 januari 2010

God morgon, typ! :P

Det blev en sen morgon idag, men jag var uppe vid sex och fixade iordning mig och sen när jag skulle köra till jobbet så funkade inte bilfan! Varför kan det inte bli varmare ute så bilen kan fungera? För det är inte roligt att inte komma någonstans!
Så jag fick ringa till jobbet och säga att jag inte kommer en enda meter! Fan fan fan säger jag bara!

Idag om jag får mina pengar ska vi försöka komma ner till stan och köpa ett nytt batteri och se om bilfan funkar bättre då, jag ska också passa på att köpa ett lås till bagaget och sedan måste vi handla lite nu för lite småsaker som toapapper, Mjukmat till Ozzy börjar ta slut!
Jag får också ta och plugga nu i veckan eftersom storhelgerna nu är slut!

Igår var jag på Ikea förresten med Mamma och min syster! :)
Jag handlade för mitt presentkort och fick med mig nästan allt jag ville ha! Det blev:
1. Gardinstångar 2 st
2. En halkmatta till Ozzy i badkaret
3. En halkmatta till vardagsrumms mattan så den inte glider iväg.
4. Lite värmeljus är alltid bra att ha!
5. Krokar och skruvar som jag ska ha i sovrummet så man kan hänga kläderna på dem istället för på golvet ;P
6. Tandborstemugg och tvålkopp :)
7. Ett överkast till sängen.
8. Två styckna kuddar (ska ha som prydnadskuddar).
9. Två styckna örngott som går i svart, vitt och grönt :)
10. En vit filt som ska ligga på sängen för att vara fin :)
11. Ett skohorn :)

Allt detta kostade 800 kr men hade ett presentkort på 500 och julklappspengar av pappa 500 :) Så billigt och bra ;P hehe.

Nu ska jag äta frukost och sedan dona lite!
Vad har ni för er idag?

kram kram

1 kommentar:

gotteochvi♥ sa...

SV;TACK SÅ HEMSKT MYCKET! =)