måndag 11 januari 2010

Bilbatteri :D

God morgon!
Idag gick jag upp i tid. Klockan skulle ringa vid 09.30 men jag vaknade och klev upp 09.15 ca.
Jag skulle då också väcka Mathias men han hade tydligen inte somnat fören 4 tiden inatt :S
Så här får jag sitta och vänta tills han har vaknat så vi kan ta Hampus bil ner till stan för att handla ett batteri till min bil :D Sedan måste vi handla mat med, men har en 500 bara. Men det löser sig nog! :)
Kom också på att jag har ett paket att hämta ut på tempo :S Jisses, va mycket det blev nu!
Men jag och Mathias behövde lite tröjor märkte jag så det är absolut inget onödigt alls!
Denna månaden har jag märkt att det blir väldans mycket räkningar, och jag som beställde ljus igår :S
Det löser sig nog, men det blir inget över till nöjen, så födelsedags- present får jag önska mig pengar som jag ska ta med mig till Karlskrona så jag har något att handla för där nere :) hehe.
Nu är det bara 25 dagar kvar! <3


Inga kommentarer: