onsdag 20 januari 2010

Hemma igen!

Då va vi hemma igen, har handlat mat till på lördag och så köpte jag en vinflaska och lite öl med ifall någon vill ha :) Det enda vi inte handlade var sallad, men det är för att jag är har bestämt mig för om vi ska ha det eller inte, det är ALLTID gott med sallad men passar det till falsk fläskfilé?

Jag har också skickat iväg en till bok så nu har jag bara två styckna till salu här hemma och hoppas på att någon vill ha dem så jag slipper dem nu!
Det känns som att det är mycket den här veckan :S Så här ser och har min vecka sett ut:
Måndag: Jobb 14- 21.30, pluggade innan jag åkte till jobbet med och skickade in ett arbete
Tisdag: Jobb 7-12, tvättade och bytte sängkläder och donade!
Onsdag: Handlar, tvättar, pluggar och planerar
Torsdag: Jobb 14- 21.30
Fredag: Mamma kommer och hjälper mig med tårt- bottnen, Städa lägenheten.
Lördag: Kalas 15.00, då ska jag hinna laga mat och köra en snabbrepa med dammsugaren och göra iordning mig själv innan!
Söndag: Inget planerat ännu!

Känns stressigt men jag stressar alltid upp mig! Tur att jag sa Nej till jobb idag, men blev jobb imorgon men kväll gör inget, jag hinner plugga lite på morgonen i alla fall!
Just nu kollar jag på Ghost Whisperer sedan blir det plugg, ner i tvättstugan och sedan plugg igen!
Mat har jag ingen aning om vad jag ska laga. Det märker vi helt enkelt!

Ha det bra nu!
kram kram

Inga kommentarer: