lördag 23 januari 2010

Födelsedags- kalas!

Nu har gästerna åkt hem, eller det är en och en halv timme sedan på ett ungefär som de åkte hem.
Det har varit kanontrevligt, har fått lite pengar och blommor och en liten dikt där det stod att jag ska få en res peng när mamma och jag ska åka :) Kanon!

Så fick jag disk- hjälp också! Det skötte mormor och Mamma :) Så det behövde inte jag (som tur väl va). Det enda som måste fixas här hemma nu är att sätta ut balkongbordet på balkongen, men det orkar jag inte göra nu för nu är jag trött!

Ett par kompisar kommer snart men jag tror inte att jag är uppe sent för det! Har sån himla huvudverk och jag tror att jag har en förkylning på G :S

Förresten jag satte upp, eller Mathias satte upp tavlorna idag på förstoringarna men bild kommer imorgon orkar inte leta fram kameran och sånt nu!

Ha en trevlig kväll!
kram kram

Inga kommentarer: