fredag 22 januari 2010

Beställt fler bilder!

Ja, då var tårt- bottnen färdig :) Mamma fick hjälpa mig rätt mycket för jag gjorde först fel. Men vi fixade till det så den kommer nog vara jätte god!
Fyllningen ska jag och Hanna fixa imorgon när kalaset är så den blir extra god med ny-vispad grädde!
Recept kommer upp under morgondagen då jag inte vill avslöja för de som kommer vad det blir för tårta! :P

Vi har också fikat nybakta brödbullar som mamma bakat och så var hon och köpte wienerbröd också! Mumma!

Nu har mamma åkt hem och jag har precis framkallat lite fler bilder, eller jag har beställt så de kommer väl nästa vecka till brevlådan. Så jag beställde 240 bilder och en förstoring och det kostar mig 163 kronor och då är det 29 kronor i frakt avgift!
Förstoringen är en överraskning till Mathias, den dagen den bilden är tagen var nog den bästa, underbara dag jag varit med om.
Vi var vakna hela natten och satt på bryggan i sandvik med täcket om oss och kollade på soluppgången. Jag tror vi gick och la oss runt 5 tiden den dagen och så gick vi upp vid åtta ^^,
Den dagen/ natten var något speciellt! <3

Jag har förresten också fått en födelsedags- present idag! Fick ett kort utav min farmor med pengar i :D Tänk att hon inte hade pappa som mellan handel denna gång utan skickade det direkt till mig! Kändes underbart, jag som är så känslig höll nästan på att gråta :P
Så jag funderar allvarligt på om jag ska åka ner och handla 3 st fotoramar så jag får upp mina två förstoringar på väggen tills imorgon och så har jag en ram extra till den andra kommer i veckan!
För om jag får upp det på väggen så blir det kanonfint och då ser folk bilderna! :D

Usch, måste städa inför morgondagen också men har faktiskt ingen lust :/ Men ett måste är ett måste ^^, 

kram kram

Inga kommentarer: