söndag 24 januari 2010

Myskväll med Mathias

Idag har jag haft fullt upp ^^, så har inte hunnit vara aktiv här i bloggvärlden!

Jag vaknade idag av att svärmor ringde (som tur väl var) vid lite innan elva.
Vid tolv skulle jag vara hemma hos mamma då hon hade ljusvisning, jag handlade inget eftersom jag har handlat så mycket nu! Men man kan komma och titta :) hihi!
Efter det åkte jag ner till stan för att Mathias och jag bestämde oss för att ha en myskväll ikväll så jag åkte till Öb och kikade lite och sedan till Kvantum för att köpa ingredienser till taco :) Mmm!
När jag stod på kvantum så ringde Marina och undrade om jag ville jobba ;P
Jag var lite tveksam, eftersom jag och Mathias hade bestämt detta och det var ju typ miljoner år sedan vi hade mys- kväll känns det som!
Men det blev jobb i alla fall mellan 16- 18 :)

Efter det åkte jag till Micke där Mathias var men vi bestämde att jag skulle få åka hem och dona i fred innan vi börjar våran myskväll så jag ska snart hämta honom eftersom jag är klar med fotoalbumet (nästan).
Så måste vi snart också börja med tacosen så vi kan äta till Johan falk!

Hoppas ni har haft en trevlig helg och får en trevlig kväll!

Kram kram

1 kommentar:

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Härligt.
Jo tack vi hade en toppen dag här.
En riktigt familjedag. Var helt underbart!

Åkte lite pulka och bara busade och myste med barnen hela dagen. Verkligen underbart.