måndag 25 januari 2010

Lyckad mys- kväll!

Igår blev en lyckad myskväll framför Johan Falk och tacos!
Vi gick nog inte och la oss fören ett tiden :S
Eller Mathias gick inte och la sig fören då men jag la mig i hans knä för att mysa och somnade nog till någon timme :)
Inatt har jag inte sovit så bra känns det som, men det får man ta!
Så idag blir det plugg- dag! Har betalt lite räkningar (för många egentligen).
Usch! Trodde jag skulle ha mer pengar över än vad jag har :( *snyft*
Men sådana smällar får man ta!
Hoppas på att nästa månad blir bättre så man kan lägga undan lite pengar :)

Jag kom på idag att det bara är en och en halv vecka kvar typ tills mamma och jag ska åka till Karlskrona!
Det ska bli så kul, fick ju en peng som jag ska ha med mig dit!
Nu kom jag på en sak till :S Hur fan ska jag ha råd att gå på bio med min syster när jag knappt har några pengar? :S
Det får jag helt enkelt lösa!

Nu kolla igenom mer räkningar och plugga!
Vad har ni för er idag?

kram kram

Inga kommentarer: