torsdag 7 januari 2010

MIn dag blir hektisk!

Tjoho!
Idag ska det hända mycket i detta hem!
Nu på morgonen så kände jag att jag var helt slut, men tror att det var för mina dåliga sovvanor nu de senaste dagarna och att jag jobbade igår, det tär på kroppen. Men det är skönt att jobba :D
Jag tänkte göra scones till frukost idag, men Mathias tyckte att piroger är bättre och eftersom det snart är lunch och inte frukost så visst, jag kan göra piroger :D

Så nu ska jag göra piroger och resten av dagen kommer att bestå av:
1. Pirog- bakning.
2. Städa ut julen
3. Städa iordning efter julstädet ;P
4. "vårstäda" i lådor och skåp. (tidig vårstädning).
5. Plugga om jag hinner
6. Laga mat. Spagetti och köttfärssås
7. promenader med Ozzy
8. Plugga om jag hinner och orkar
9. Kvällsmys efter en hektisk dag!



Inga kommentarer: