söndag 17 januari 2010

Myspys efter jobbet!

Nu är jag hemkommen och är faktisk inte speciellt trött :S
Jag kom hem lite över tio och gjorde popcorn, tände lite ljus och satte mig hos Mathias och kollade på Johan Falk. Det var lite tråkigt att jag inte såg hela, men mysigt var det för det! Längesen vi satt och mös på riktigt!
Imorgon blir det jobb igen, ska försöka hinna plugga lite imorgon på morgonen så jag har det gjort för dagen!
Det blir en tur mellan 14- 21.30! Skoj att jobba inne på kvällen, var ett tag sedan..

Idag har det gått kanon bra! På morgonen var jag skittrött, men nu kväll har det gått hur bra som helst. Men det är ju så att jag och Ingela har ett jäkligt bra team- work! ;D
Idag fick jag höra på jobbet att jag är gravid ;P höhö! En gammal tant tyckte det såg ut som det och en pojke är det med sa hon. Jag sa till henne att jag inte är gravid, då sa hon: - Du kommer snart bli och då får du en pojke! Är tanten synsk tro?! Det får vi väl veta isåfall den dagen det händer, om det blir en pojke eller flicka.

Nu ska jag ut med Ozzy en snabbrunda sedan blir det sängen!
Sov så gott med er!
kram kram

Inga kommentarer: