onsdag 6 januari 2010

Inga pengar - Ingen bil :/

Inga pengar på kontot idag heller :/ Verkar som jag kommer få dom på Måndag!!
Irriterande när man måste ha pengarna nu :/ Men men vi får sitta hemma och glo till på Måndag!
Jag måste nog låna pengar av mamma med så jag har något att bjuda på på Söndag på ljuspartyt, men har ingen aning om vad jag ska bjuda på :S Denna gången kommer det inte så många till mig det blir nog 3- 4 st eftersom finländarna inte har hört av sig :/ Men det blir nog bra ändå :)
Jag måste med köpa dass papper och bröd så lika bra att ringa till mamma ;P

Idag ska jag ta hand om den tvätt som blev färdig igår, slänga ut granen tror jag och sedan ska jag plugga lite :) Måste ta tag i det idag, jag MÅSTE!

Vad händer hos er idag?

Kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

än så länge har jag inget jobb på söndag & de är inte min jour helg så jag hoppas att jag kan komma!! :) få se om jag kan flirta till mej någon mer som vill med också:) (om de är okej såklart..) puss