lördag 16 januari 2010

Myskväll med mig själv!

Ikväll händer det inte ett skit. Men det är väldigt skönt! Och jag är alldeles ensam också.
Jag var bjuden på 20- års fest idag men jag känner att jag inte kommer orka det.
Jag har jobbat idag mellan 7- 14 och så ska jag jobba delad tur imorgon mellan 7-11 sen 16-22. Så imorgon kommer jag med vara trött!

Nu ikväll har jag tagit mig ett bad, tände upp med lite doftljus och grejer och skulle lägga mig i badet. Det var bara det att det var inte varmt?!?! Varför kan man aldrig få ta ett varmt bad i denna lägenhets- längan?
Jag är så sugen på att kasta ut badkaret eftersom man ändå inte kan använda det. Då kan man utnyttja utrymmet lite bättre. Jag längtar tills man har flyttat till hus eller något då kan man elda för att få varmvatten när man vill liksom!

Senare vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på att plugga lite, men det kommer säkert inte bli av sen i alla fall. Det jag vet är att jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, eller runt elva SENAST! Annars kommer jag aldrig klara av dagen imorgon!

Hoppas ni får en trevlig kväll!
kram kram

Inga kommentarer: