söndag 10 januari 2010

En hektisk helg!

Idag har jag inte haft tid att skriva, har helt enkelt haft fullt upp denna helgen!
Igår var jag inne i Kalmar och lämnade ett par böcker som jag sålde och sedan bar det iväg till Ikea, djuraffären och bolaget!
På Ikea inhandlade vi oss två till gardinstänger, en ny stekplåt, en ryggborste, lite batteri sen var det nog inget mer :P
På djuraffären handlade jag en "karda- borste" till Ozzy som ska ta väck under hår som är dött. Kanonbra är den, och Ozzy älskar den! Sen köpte jag också tandkräm med leversmak till honom, men det tyckte han inte om så mycket ^^,

När vi kom hem så gjorde vi oss i ordning, lämnade Ozzy hos farfar och så åkte vi på 40- års kalas.
Väldans trevligt var det där och jag har för mig att vi var hemma vid halv tre- tre tiden :S
Det var första gången på länge jag hade riktigt trevligt! Tack så mycket!

Idag vaknade jag vid 11. Eller jag ställde klockan på 11 så jag skulle hinna diska, baka, dammsuga och duscha innan gästerna skulle komma till ljuspartyt. Jag bakade kladd- kaka och den blev kanon god :D Första gången jag bakat kladd- kaka!
Det skulle komma ca 10 st, Men det var bara en som dök upp. Eller bara och bara är det ju inte :) Men Tack Marina för allt handlande ;P
Jag handlade också som en dåre och är inte färdig med min beställning då jag var värdinna och får då bonus så den ska jag med handla upp :)
Nu ikväll har jag, Mathias och Hampus kollat på Johan falk- GSI. Jag tyckte den var rätt bra faktiskt :)

Imorgon ska vi ner till stan och äntligen inhandla ett batteri till bilen, och jag hoppas hoppas hoppas att den startar på första försöket :D :D
Sen ska vi också handla mat till både Ozzy och oss.

God natt på er kära läsare!
kram kram

Inga kommentarer: