lördag 2 januari 2010

Pappa besök och Ozzy bad!

Igår var min Pappa hos oss och hälsade på och gav mig julklappar :)
Det blev ingen ny bil som jag sa ;P Men det blev pengar ^^,
När han hade åkt hem så gick jag över till Svärföräldrarna och spelade yatzy med Mathias och hans pappa :) Jag vann överlägset förta gången men sen gick det utför!

Vid fyra började jag jobba och jobbade fram till tio :) Det gick kanonbra! Sist jag jobbade kväll ute fick man jobba över men igår gick det kanon! Bra team- work ;D
När jag kom hem så satte jag mig och vilade innan det blev sängen för mig och Mathias.

Idag vaknade vi av att de renoverade i lägenheten under oss, eller rättare sagt Ozzy vaknade av det och trodde att någon knackade på dörren och skällde lite smått och då vaknade vi. Så vi gick upp vid nio idag, jag var lite frustrerad eftersom det är sagt att det ska vara tyst fram till tio och efter tio på kvällen! Men de reglerna gäller väl inte dom under oss!

Men när vi väl var uppe tidigt på morgonen så ville Mathias bada Ozzy så då gjorde vi det och det är ju inte populärt som vanligt men det går bättre och bättre!
Så nu luktar han gott och är jätte len och fin :D

Någon dag nu framöver kommer det en sammanfattning om 2009, tålamod! :)

kram kram

1 kommentar:

gotteochvi♥ sa...

sv; kanske får göra det =)