tisdag 26 januari 2010

Irriterande!

Idag vaknade jag vid nio rycket då Mathias telefon ringde. Jag tänkte att det är väl lika bra att kliva upp nu när jag ändå vaknat annars blir man ju ännu tröttare när man vaknar någon timme senare!
Idag blir det till att ta det lugnt, hoppas på att hitta tillbaka till plugg- orken så jag får något vettigt gjort.

Vet inte vad som har hänt med mig. Känner mig irriterad och ledsen inombords, jag vet vad det beror på men det tänker jag inte skriva här då det är MIN hemlighet som jag har. Kan berätta lite vad det handlar om. Jag har tänkt att det ska vara jag som blir sån och få det men det blir det nog inte nu : / Det blir nog DU istället och det känns så fruktansvärt irriterande varför DU ska vara först?
Jag vill VILL VILL, men det går inte.
Varför kan inte HAN vilja?! Jag förstår men ändå inte!
För tidpunkten kan vara bra när som..
Men om DET skulle hända så vet jag ändå inte om jag skulle våga?!
Jag vet att det INTE är farligt, men det FINNS en del som får STORA konsekvenser efter detta!
Jag vet vad jag vill, men det går inte. Och om det inte händer snart så lovar jag att det aldrig kommer hända mig! Det LOVAR jag!

Nu ska jag gå ut med Ozzy så han får kissa av sig!
Får se vad vi får ut av den här dagen, känner att en depression är på G?! :S
Usch och fy!

Kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

usch! de låter inte alls roligt!
jag har funderat på om vi inte ska ta en fika någon dag? om du ska in till stan eller så...