onsdag 20 januari 2010

Duktiga Emma! :D

Gud så duktig jag är :D Jag har nu lämnat in en till uppgift till skolan och så har jag vikt in den rena tvätten i garderoberna!
Det jag nu skulle vilja göra är att rensa i Mathias tröjor eftersom han har  hur många tröjor som helst som han aldrig använder, men det tillåter inte han :/ Man behöver ju inte slänga tröjorna utan man kan lägga undan dem som man inte använder!

Vi får se vad han säger när han kommer hem helt enkelt.! Snart ska jag titta på "det okända" sen vet jag inte vad det är mer på tv:n, ska nog börja på en till uppgift så jag kommer igång med den också. Önskar att min lärare kan skicka mig ett mejl så jag vet vad jag ska göra och HUR jag ska göra uppgifterna. Nu chansar jag bara eftersom jag inte vet hur hon vill ha dem liksom!

Kram kram


Inga kommentarer: