onsdag 13 januari 2010

Uppdatering!

Ja, som sagt i det andra inlägget jag skrev så passade inte batteriet. Nu har man längtat efter ett batteri så att bilen ska fungera och så ska det skita sig! Varför kan ingenting gå som på en räls för?
Så imorgon får vi åka ner till stan för att byta batteri, men om det ska skita sig ordentligt så är det säkert beställningsvara på det också och får inget batteri fören måndag, tisdag. OM det vill skita sig vill säga!
När vi ändå är nere i staden imorgon så får Ozzy följa med för jag vill verkligen veta hur mycket han väger för var ett tag sedan vi vägde honom och det känns som att han väger för lite, men det märker vi förhoppningsvis imorgon!

Nu ikväll har jag och Mathias bytts vid. Han har suttit vid datorn i nästan 3 timmar och jag vid tv:n, annars brukar det vara tvärtom ^^,

Jag såg idag att Gossip Girl inte börjar fören i mars!? Varför avsluta mitt i en säsong för?
Ska man stå ut att vänta i nästan två månader? Visst det måste man nästan.
Någon annan här som följer Gossip Girl? :)

Nu ska jag kika runt lite, och skriva på Ozzys hemsida!
Kram kram

Inga kommentarer: