fredag 8 januari 2010

Mitt fem hundrade inlägg! :)

Detta är mitt fem hundrade inlägg, det är rätt mycket :P
Tänk så mycket tid man lagt ner vid att sitta här egentligen om man tänker efter.
Det tar mer tid nu när jag har Ozzys hemsida också :) Har ni missat den?
Här är adressen: http://livetmedozzy.zoomin.se/
Gå in och se alla bilder på honom, hans berättelse och blogg inlägg om honom och mig och Mathias.

Nu ikväll har jag kollat på "let´s dance".
Det var rätt trevligt att titta på och jag tror jag räknade ut att 5 av 12 hejjar jag på ;P
Självklart hejjar jag på Elin Kling och jag tycker verkligen att hon var kanonbra också.
Vad tyckte ni?

Jag har också kollat på hus, är verkligen sugen på att köpa hus, ja jag vet att det inte fungerar just nu MEN drömma kan man och jag hittade 3 hus på Öland :D från 500 000 upp till 2 900 000 :P
Jag är verkligen inne på att flytta till Öland, jag trivdes som fisken i vattnet när vi var hos pappa i hans sommarstuga i somras och det var så otroligt vackert!
Mathias är inte så sugen på Öland, vi får helt enkelt se vad som händer i framtiden!

Kram kram

Inga kommentarer: